تیم قدرتمند ایران کالا جهت موفقیت، کسب درآمد، کارآفرینی، تربیت افراد موفق و پولسازی در ایران به هم وطنان خود خدمت می کند

محل لوگو

نظرسنجی سایت

سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 12070

رمز هایی از ثروتمندان که بعد از مطالعه شون، درآمد تون تا 2 برابر میتونه بیشتر بشه !!


بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوند حکیم.

 

سلام به اعضای محترم سایت ایران 1 کالا.

 

شاید بعد گذروندن یه دروه چند میلیونی ، یه راز بزرگ رو به شما یاد داده باشن ... من به شخصه این دوره ها رو گذروندم و از این راز بزرگ خبر دارم...

 

خب اگه شما هم در راستای همین راز بزرگ تصمیم گرفته اید فقط و فقط از این به بعد مقالات و مطالب افراد میلیاردر و موفق را مطالعه کنید در این سایت به شما این یاری را رایگان هدیه می دهیم !

 

امروز هم از زبان بزرگ ترین تاجر کره ای که در زمان خودش چندین و چند شرکت عظیم و ابرقدرت داشت راز های پول درآوردن زیاد رو بررسی کنیم.

 

بریم با قدرت یاد بگیریم :!!!!

 

1.اینترنت بستر مناسب شماست :

 

در اینترنت ما می توانیم به قدری پول در بیاریم که در دنیای واقعی ممکن نیست ! و همین طور باید بگم به قدری ساده و جذاب هست که پس از اولین درآمد مون، به حدی لذت می بریم که حد نداره !!

 

پس ابتدا کسب و کار خود رو مشخص کرده و سپس برید یه سایت یا کانال یا صفحه براش بزنید و شروع کنید از اینترنت درآمد زائی کردن.

 

این نکته رو دست کم نگیرید

 سکه

 

 

 

 

2.میدون پره عَ فضای مجازی !:

 

 

در واقع ما داخل فیلم های آموزشی که در قالب مسابقه افراد ایده های خود شون رو میگن و برنده میشن و سرمایه گذار جذب می کنن چیز جالبی دیده میشه.

 

 

مثلا در مسابقه میدون که همچین مسابقه ای هست ما می بینیم که حدود 70% کسب درآمد ها منتهی میشه به تکنولوژی و فناوری و الکترونیک

 

 

و این یعنی واقعا فضای مجازی برای ما سود آور بوده و هست!!

 

در این راستا تا 3 نشه بازی نشه !

 

با قدرت بریم سراغ روش سوم و نکته ی 3 که بسیار برای من جذابه و ازش استفاده زیادی بردم و ضمنا به قدری نتیجه داده که شما هم احتمالا بعد از انجام این روش شگفت زده میشید !!

 

3.درآمد تون رو 2 برابر کنید !:

 

برای این کار برید و ببینید که چه شغلی دارید یا چه هنری دارید که در حال حاظر ازش درآمد زائی می کنید ؟ بعد از این که تونستید اینو مشخص کنید برید سراغ ادامه مطلب ...

 

حالا رسیدیم به بخش بعدی که خیلی ام مهمه : حالا برید و شلوغ ترین یا بهترین بازار اطراف تون رو پیدا کنید مثلا تو محل ما 2 شنبه بازار بهترین بازار محل هست و خدا رو شکر که خیلی خیلی سود آور هست!.

 

اینجا شما باید بعد از مشخص کردن اون بازار مناسب، برید و یه شاگرد مناسب پیدا کنید که بلد باشه و براتون داخل اون بازار "محصولات تون رو بفروشه یا خدمات تون رو انجام بده" به همین راحتی و ساده گی !!!

 

اولش چند روز برید و بهش سر بزنید تا خوب کار کنه، و نکات مهم رو بهش بگید...

 

آخر ماه هم سود رو به صورت مساوی قست کنید !!

 

یه نکته مهم :

 

اگه شاگرد فقط کار کنه بعد یه مدت خیلی خیلی خیلی خسته میشه و نا امید میشه و کم کم میره برای اینکه استعفاء بگیره و بره یه جای دیگه...

 

پس اگه درآمد تون خوبه بهش بگید هر روز میتونه از پولی که در میاره مثلا یه شیر نارگیل با یه کیک اسفنجی بخره برا خودش و نوش جون کنه !

 

خب اینم از نکاتی که گفتیم

 

امیدوارم تو این روزای کرونایی سالم وسلامت در کنار خانواده باشید و جیباتون پر از پول !!

 

راستی پکیج های ما رو یه سر بزنید اونا هم می تونن برای کسب درآمد میلیونی و میلیاردی کمک تون کنن خب اینم آدرسش (+)

 

یا حق ، خدا نگهدار

  انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 60

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

از بازدید شما سپاس گذاریم، موفق باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما